fredag 4 februari 2011

No to jesteśmy

Słowem wstępu:

Pomysł napisania śwedzkiego bloga wpadł mi wcześniej znacznie przed wyjazdem. Gdy już poskładałem papierzyska wszelakie (na równy rok przed wylotem!) począłem szukać informacji, relacji i opisów studenckiego życia w Śwecji. Znalazłem jeden fajny blog chłopaka, który siedział bodajże w Malmo. albo Goteborgu. no, gdzieś tam na południu (teraz już mogę tak napisać - na południu). Jego przemyślenia na temat Szwedów oraz proste problemy na długo będą mi siedzieć w pamięci. zatem blog mój - to taki tribute.

A teraz do rzeczy:

Czemu Śwecja? Nie wiem. proszę mnie nie pytać. nigdy nie byłem zapalonym fanem Skandynawii (jak np. Andrzejek - którego pragnę z tego miejsca pozdrowić) ani nie miałem odpału na punkcie Abby czy też Wikingów.
wybór spontaniczny i nieprzemyślany. takie podobno są najlepsze.
czas pokaże.

Zanim jeszcze zacznę suche opisy krok po kroku, chciałem przeprosić tych wszystkich, z którymi nie pożegnałem się osobiście: Przepraszam. widocznie nie zdążyłem albo mi się nie chciało. ;)


O, może resztę napiszę w innym poście? To będzie niezłe, takie na twitterowe, na czasie...
a żeby nie było tak pusto to wrzucam pierwsze zdjęcie jakie wyskakuje po wpisaniu "sweden" w google graficzne:

6 kommentarer:

  1. najszybciej skomentowany post na świecie! zwyciężczynią jest tradycyjnie - W. Aśka! :)

    SvaraRadera
  2. Bardzo ciekawa i wiele dająca notka!

    SvaraRadera
  3. ho ho ho coś coś czuje że zrobisz niezła konurencję fejsbukowi:) o prosze- juz cztery komentarze:) ważne żeś cały i zdrów! Ładnie tam? Ludzie inne niż my? Masz zamiar opisywac na blogu wszystkie swoje przygody;)? Ja juz ide spac ale zaglądne tu jutro!

    hankuś

    SvaraRadera
  4. jest lans nie ma co xD
    a czemu nie używasz swojego Jedynego Słusznego Pseudonimu?
    pozdro i smacznych zupek!

    SvaraRadera
  5. eee... ale czemu Ręcznik ForJuden? :|

    Pozdro z Haggislandu ;]

    SvaraRadera